Filabé-H Eλβετική πρόταση στην περιποίηση προσώπου



Σήμερα θα σας μιλήσω για την περιποίηση του προσώπου και ένα νέο, αρκετά καινοτόμο προιόν που έπεσε στην αντίληψή μου τελευταία.Η φίλη Λίτσα απο το Oliobeautytherapist,που φτιάχνει η ίδια μόνη της χειροποίητα καλλυντικά μακιγιάζ, μου το έκανε γνωστό και ενθουσιάστηκα αμέσως μιας και είναι και χρησιμοποιείται εντελώς διαφορετικά απο τις συνήθεις κρέμες περιποίησης. Πρόκειται για τα καινοτόμα μαντηλάκια της ελβετικής εταιρείας Filabé.

Tι είναι ακριβώς;Eίναι στεγνά μαντηλάκια 14cm(|μεγαλύτερα δηλαδή απο τα γνωστά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ που κυκλοφορούν) και τα οποία χωρίζονται σε 4 διαφορετικές κατηγορίες ανάλογα με τις ιδιότητές τους.Οι κατηγορίες είναι α)για ενυδάτωση β)για ακμή γ)για αντιγήρανση και δ)για λεύκανση.


Παράδειγμα μετά απο χρήση 2 μηνών.


Τα θαυματουργά αυτά μαντηλάκια είναι τόσο λεπτά που περιέχουν μικροίνες με σκοπό να κρατούν και να αποθηκεύουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το δέρμα μας.Κάθε μαντηλάκι καθαρίζει το πρόσωπο απο το μακιγιάζ,κάνει απολέπιση,ενυδατώνει και παρέχει στο δέρμα τα κατάλληλα συστατικά ανάλογα με το είδος του.
Πως εφαρμόζονται;Μια φορά την ημέρα,συνήθως το βράδυ,το βρέχουμε καλά με νερό,τρίβουμε το πρόσωπό μας για 40 δευτερόλεπτα και αυτό είναι όλο,δεν βάζουμε καμιά άλλη κρέμα.Αναιρούν όλες τις υπόλοιπες κρέμες και κάνουν μόνα τους όλη την δουλειά.
Τα πλεονεκτήματά τους απο οτι φαίνεται είναι πολλά.Περιέχουν πολλές δραστικές συγκεντρωμένες ουσίες που μεταφέρουν μόνο ότι χρειάζεται πραγματικά η κάθε επιδερμίδα.Αποτελούνται απο 100% φυσικά ενεργά συστατικά,απαλλαγμένα απο αλκοόλ,συντηρητικά,αρώματα,απορρυπαντικά και γαλακτοματοποιητές και είναι κατάλληλα για όλους τους τύπους δέρματος. Το μόνο που χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις είναι το νερό που χάρη σε αυτό απελευθερώνονται απο τον ιστό οι δραστικοί παράγοντες και είναι σε θέση να διαπεράσει το δέρμα μέχρι και 50 φορές πιο αποτελεσματικά απο τις συμβατές κρέμες.Επίσης κάτι άλλο που μου άρεσε πολύ μόλις το έμαθα είναι ότι δεν έχουν δοκιμαστεί ποτέ σε ζώα!Οι ιστοί για την φροντίδα του δέρματος είναι με οικολογική πιστοποίηση,είναι προιόντα υψηλής τεχνολογίας,βάση τεχνολογικών προτύπων και με όλη την επιστημονική τεχνογνωσία που υπάρχει στην Ελβετία.


Για να είμαι ειλικρινής και εγώ δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα για να εκφέρω την δική μου προσωπική γνώμη,γιατί μόλις τα ανακάλυψα.Σύντομα όμως θα δοκιμάσω το πακέτο για την ενυδάτωση,το κάθε πακέτο περιέχει 28 μαντηλάκια οπότε θα μου κρατήσουν ένα μήνα και στο τέλος θα σας πω τις εντυπώσεις μου.
Το πακέτο για την ενυδάτωση κοστίζει 42.50 ευρώ,το πακέτο για την ακμή 49.50 ευρώ,το πακέτο για την αντιγήρανση 74.50 ευρώ και το πακέτο για την λεύκανση 85 ευρώ.Μιας και δεν τα έχω δοκιμάσει δεν μπορώ να εκφέρω άποψη για την σχέση τιμής και αποτελεσματικότητας,μια δοκιμή θα μας πείσει όμως!
Αν σας φάνηκαν τόσο ενδιαφέροντα όσο και εμένα και θέλετε παραιτέρω πληροφορίες στείλτε μου μήνυμα εδώ στο blog είτε στην σελίδα και θα σας παραπέμψω στην φίλη Λίτσα που γνωρίζει περισσότερα μιας και η εταιρεία είναι νέα ακόμα στην Ελλάδα και δεν έχει ακόμα κάποιο e-shop.
Καλό απόγευμα!

Σχόλια

  1. Πόσο όμορφα νέα είναι αυτά που μας μετέφερες, αγαπητή μου Δέσποινα! Δεν είχα ιδέα γι' αυτά τα μαντηλάκια! Ακούγονται πολύ ενδιαφέροντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρτίνα μου και η κοπέλα που τα χρησιμοποιεί εδώ και ενα μήνα είναι πάρα πολύ ευχαριστημένη,δεν τα αλλάζει με τίποτα μου είπε.Θα τα δοκιμάσω σύντομα και εγώ :)

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρον προϊόν, αλλά σχετικά ακριβό...

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι,είναι κάπως ακριβά,αλλά η κοπέλα που τα χρησιμοποιεί ήδη ενα μήνα είναι πολύ ευχαριστημένη και δεν τα αλλάζει με τίποτα.Θα τα δοκιμάσω και εγώ σύντομα και θα σας πώ την γνώμη μου :)

      Διαγραφή
  3. Δεν ξάνα είδα τέτοια μαντηλάκια, φαίνονται πραγματικά απίστευτα.. φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,όντως είναι πολύ διαφορετικά απο το συνηθισμένο!
      Φιλάκιαααα :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις