Beauty talk with...Katerina Krommidaki

Beautiful Katerina
Σήμερα θα μας μιλήσει για την δική της σχέση με την ομορφιά μια πολύ όμορφη γυναίκα γνωστή και αγαπημένη σε εμάς-πιστεύω θα την θυμάστε μέσω ενός giveaway που είχαμε κάνει μαζί-είναι η πολύ γλυκειά σχεδιάστρια μόδας Κατερίνα Κρομμυδάκη που μας καθοδηγεί στα μονοπάτια της μόδας μέσω των εκπληκτικών της δημιουργιών που μπορείτε να βρείτε στην fb page της Katerina Krommidaki-fashion designer Eδώ , σύντομα στο site της www.katerinakrommidaki.gr και σε επιλεγμένα καταστήματα ανα την Ελλάδα.

1.Κατερίνα πες μας ποια είναι η πρωινή καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς σου;

Η καθημερινή και απαραίτητη ρουτίνα μου εδώ και πολλά χρόνια είναι να πλένω το πρόσωπό μου πρωί&βράδυ και να βάζω την ενυδατική κρέμα μου.Όσο κουρασμένη και αν είμαι,όσο αργά και να γυρίσω,οτι συνθήκες και να υπάρχουν δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να κοιμηθώ χωρίς να έχω πλύνει το πρόσωπό μου και να έχω απλώσει την ενυδατική μου κρέμα!Τελευταία χρησιμοποιώ την vagheggi που την προμηθεύομαι απο την αισθητικό και φίλη μου Μαρία Σεμερτζίδου, του Anasa beauty,και είναι οικονομική και πολύ καλή!
Το καθαριστικό προσώπου της

Η ενυδατική της κρέμα


               2.Όσον αφορά την περιποίηση προσώπου ποια προιόντα χρησιμοποιείς;

Στο πρόσωπο μου πριν την ενυδατική μου κρέμα το βράδυ και αφού το έχω καθαρίσει με άφθονο νερό βάζω τον ορό της Estée Lauder!Θαυματουργό προϊόν!
Ο ορός Estee Lauder

             3.Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών, πως φροντίζεις συνήθως το σώμα σου;

Στο σώμα μου βάζω πάντα την κρέμα Avene cold cream!Είναι η καλύτερη,μου την σύστησε η κολλητή μου η Χριστίνα Σταματάκου πριν 10 χρόνια και απο τότε την χρησιμοποιώ μόνιμα! Ειναι τρομερά ενυδατική και ειδικά το καλοκαίρι κάνει θαύματα...δημιουργεί ενα φίλτρο που θωρακίζει την υγρασία στο δέρμα και γυαλίζει απο φρεσκάδα!!!Μαγικό προϊόν εξίσου!!!
Επίσης χρησιμοποιώ και την σειρά της Νuxe που κάνουν σύσφιξη και μυρίζουν υπέροχα!!!
Ενυδατικό γαλάκτωμα για το σώμα

Σειρά σώματος της ΝUXE

                           4.Kάποια δικιά σου συμβουλή ομορφιάς που θές να μοιραστείς μαζί μας;

Συμβουλή ομορφιάς! Φορέστε body mist ή ελαφρύ άρωμα κυρίως την ημέρα,που να μυρίζει καρύδα!!!Δεν υπάρχει ωραιότερο άρωμα...έχετε το καλοκαίρι πάντα ...πάνω σας!!!Ειδικά τώρα που ανοίγει ο καιρός είναι ιδανικό!!
Αρωματικά spray σώματος



    5.To άρωμα είναι ένα απο τα πιο σαγηνευτικά όπλα της γυναικείας γοητείας,ποιο είναι το               αγαπημένο    σου αυτή την περίοδο;

Το άρωμα που αγαπώ μόνιμα είναι τοu Narciso Rodriguez "for her". Μου το είχε φέρει η μητέρα μου απο τη Γενεύη το 2005,πριν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα και το φορούσα με φειδώ μη μου τελειώσει!!! Εκπληκτική και η κρέμα σώματος,είναι τόσο δυνατή που δεν χρειάζεται άρωμα μετά!
Αρωματική σειρά Narciso Rodriguez "for her"


6.Το μακιγιάζ σου είναι συνήθως διακριτικό ή πιο έντονο και ποια είναι τα must προιόντα που χρησιμοποιείς οπωσδήποτε;

Το μακιγιάζ μου ειναι διακριτικό,δεν βάζω ποτέ πρωί ειδικά βάση-μόνο σε εξόδους ή στην τηλεόραση. Βάζω λιγο ρούζ,μάσκαρα και απαραίτητα έντονο κραγιόν! Τελευταίες μου εμμονές το happy go lucky της Mac και το 36 της make up for ever! Είναι φούξια έντονα αλλά γλυκά και μου φτιάχνουν τη διάθεση!!

Κραγιονάκι Mac

Κραγιονάκια!!!

Thank you Κατερίνα μου,είναι πολύ όμορφα όσα χρησιμοποιείς και πολύ χρήσιμη η συμβουλή σου.Εγώ προσωπικά έχω δοκιμάσει το καθαριστικό της Prairie, τα άρωμα του Rodriguez που είναι και δικό μου αγαπημένο και τα κραγιονάκια Mac που λίγο πολύ όλες έχουμε έστω και απο ένα στην συλλογή μας.
Eσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα συγκεκριμένα καλλυντικά;
Φιλιά,καλό μεσημέρι κορίτσια μου!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις