Beauty talk with...Argiro Kalliafa


H Aργυρώ Καλλιάφα στον fashion χώρο δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις,είναι μια ταλαντούχα σχεδιάστρια μόδας αλλά και μια πανέμορφη γυναίκα που άνετα θα μπορούσε να κάνει καριέρα και ως μοντέλο.Σχεδιάζει για την εταιρία Benissimo αλλά και για την προσωπική της σειρά Argiro Kalliafa
Πολλές απο εμας θα θέλαν να μάθουν την δικιά της 'συνταγή" ομορφιάς.
Δείτε την κουβεντούλα μας!
                                                  
Βeauty talk with Argiro

1.Aργυρώ φαντάζομαι σαν μοντέρνα γυναίκα θα είσαι αρκετά πολυάσχολη,και λόγω της δουλειάς σου ακόμα περισσότερο.  Πόσο χρόνο αφιερώνεις καθημερινά στο θέμα ομορφιά και περιποίηση; Πές μου λίγο για την ρουτίνα ομορφιά σου απο το πρωί ως το βράδυ, τι ακριβώς κάνεις; 
 
Αρχικά θα πρέπει να σου πω πριν σου πω οτιδήποτε  άλλο, ότι πιστεύω ότι όταν περιποιείσαι δείχνει κατά κάποιο τρόπο ότι σέβεσαι τον εαυτό σου και όσους βρίσκονται γύρω σου. Όπως σχεδόν όλες μας αφιερώνω το πρωί πριν πάω στην εταιρεία περίπου ένα τέταρτο της ώρας για να βαφτώ. Το βάψιμο μου είναι όσο το δυνατόν πιο φυσικό τις πρωινές ώρες, ενώ ένα τέταρτο της ώρας αφιερώνω στο  να επιλέξω και να βάλω τα κατάλληλα ρούχα για να ξεκινήσει όμορφα η μέρα μου. Όσο περνάνε οι ώρες και όσο φτάνουμε στο βράδυ γίνεται όλο και πιο έντονο, ειδικά όταν έχω να πάω σε events ή επιδείξεις μόδας,  εκεί ίσως ξεχνώ για λίγο το απλό φυσικό make up. Στο τέλος τις μέρας πάντα αφήνω το πρόσωπο μου καθαρό και συνάμα προσπαθώ να ενυδατώσω το πρόσωπο μου με διάφορες κρέμες.
 



2.Ποια προϊόντα και κρέμες περιποίησης χρησιμοποιείς αυτή την περίοδο;

 Κάθε πρωί και κάθε βράδυ χρησιμοποιώ της ενυδατικές κρέμες της Nivea.  Είναι η μονή εταιρεία που δεν επηρεάζει το πρόσωπο μου και δεν μου προκαλεί σπυράκια.






        

                                                                                   


 3.Το σώμα σου το περιποιείσαι εξίσου  όσο το πρόσωπο;

Όχι όσον αφορά τα προϊόντα. Χρησιμοποιώ την ιδία κρεμά το πρωί και την ιδία κάθε βράδυ. Προσπαθώ να κάνω όσο το δυνατόν καλύτερη διατροφή και γυμναστική όταν έχω ελεύθερο χρόνο ώστε να καταπολεμάω την κυτταρίτιδα και τα περιττά κιλά. Αυτή την περίοδο χρησιμοποιώ την  κρέμα Αχλάδι-Περγαμόντο του KORRES. Μου αρέσει πολύ το απαλό άρωμα της και το δέρμα μου μετά την χρήση της.




4.Mου αρέσουν πολύ τα μαλλιά σου είναι σπαστά,μακριά,και λαμπερά. Ποια προϊόντα χρησιμοποιείς για αυτά;

Κάνω τακτικά μάσκες με ελαιόλαδο. Αποφεύγω όσο το δυνατον περιοσσότερο το πιστολάκι και το ψαλίδι και δεν αλλάζω με τίποτα το σαμπουάν και την μαλακτική κρεμά μου που είναι της εταιρείας PANTENE.



5.Αγαπημένο άρωμα που σε εκφράζει αυτή την στιγμή;

Συνήθως τον χειμώνα βάζω το GUCCI PRIEMIERE ενώ το καλοκαίρι προτιμώ το φρουτώδες DKNY BE DELICIOUS.




6.Όσον αφορά το βάψιμο σου σε μια έξοδο, πως βάφεσαι διακριτικά ή κάπως πιο έντονα; Ποια καλλυντικά θα βρούμε οπωσδήποτε στην τσάντα σου;

Συνήθως βάφομαι έντονα αλλά σε γήινα χρώματα. Οι ψεύτικες βλεφαρίδες είναι το πρώτο ένοχο μυστικό μου για έντονο βλέμμα. Η τσάντα μου έχει κρυμμένο μέσα ένα νεσεσεράκι από το όποιο δεν λείπει η μάσκαρα, το ρουζ,  το κραγιόν μου, και η σκιά που έχω επιλέξει να βάλω.




Ευχαριστώ πολύ Αργυρώ!
Μέχρι το επόμενο Beauty talk with... καλό απόγευμα κορίτσια και καλό τριήμερο!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις