It's a girl's talk with... Angie

Oι ρόλοι της πολλαπλοί και άκρως πετυχημένοι.Ξεκίνησε ως μοντέλο,έπειτα έγινε σύζυγος και μητέρα και τώρα είναι επιτυχημένη σχεδιάστρια κοσμημάτων σχεδιάζοντας την δική της προσωπική τέχνη(Personart).
Μια σύντομη γνωριμία με την Άντζυ Ανδριτσοπούλου της καθημερινότητας.





1.Αντζυ τι θα βρεί κανείς οπωσδήποτε στην ντουλάπα σου;Ποιο είναι το αγαπημένο σου ρούχο και αξεσουάρ;

Αυτό που θα βρει κανείς σίγουρα στην ντουλάπα μου,είναι όλων των ειδών jeans.Boyfriend,slim fit και όποια γραμμή μπορείτε να φανταστείτε,η συλλογή μου είναι πολύ μεγάλη και δύσκολα τα αποχωρίζομαι ακόμα και αν η μόδα τους περάσει. Να ξέρετε ότι αν διατηρείτε την σιλουέτα σας η μόδα επανέρχεται όπως και το vintage ψηλόμεσο LEE μου που τώρα έχει αποκτήσει μεγαλύτερη αξία. Επίσης έχω λατρέψει την νέα σειρά από τα handmade clothes SD που αποτελούνται από απίστευτα φούτερ,t-shirts και φορέματα που  μου δίνουν την δυνατότητα να τα φοράω πολλές ώρες της ημέρας και να τα συνδυάζω με διάφορα στυλ,όπως επίσης και τα υπέροχα handmade scarves ΚΙΚΑ .Τα αξεσουάρ, μιας και αυτά είναι ο τομέας μου πότε δεν λείπουν από ένα σωστό outfit. Ένα statement necklace ή ένας ωραίος συνδυασμός από bracelets ή ακόμα και ένα δυνατό σκουλαρίκι μπορεί να απογειώσει μια  εμφάνιση.




2.Για μια βραδινή και πιο επίσημη εμφάνιση τι θα προτιμήσεις;

Ανάλογα την περίσταση, για μια βραδινή εμφάνιση σε ένα club θα φορούσα σίγουρα ένα jean ή ένα μαύρο ριπ φόρεμα SD που το φοράς και βράδυ με τα ψηλοτάκουνα σου και πρωί με τα αθλητικά σου.Αν ήταν μια επίσημη εμφάνιση τότε θα επέλεγα κάποιον αγαπημένο Έλληνα σχεδιαστή .Έχω πολλούς φίλους  υπέρταλαντούχους σχεδιαστές που κάνουν εξαιρετική δουλειά.





3.Τα παπούτσια θεωρούνται μεγάλο φετίχ για τις περισσότερες γυναίκες.Το δικό σου αγαπημένο ζευγάρι αυτή την εποχή;

Τα Doctor Martins και τα Adidas μου δεν τα αποχωρίζομαι με τίποτα.



4.Δείξε μας ένα total look σου αγαπημένο.





5.Αν σου έλεγαν να διαλέξεις ανάμεσα σε ένα boho,rock,girlie και ένα θηλυκό sexy outfit ποιο θα σε αντιπροσώπευε καλύτερα και γιατί;

Το στυλ μου είναι σίγουρα Rock και Ethnic ,αλλά όλα τα στυλ νομίζω ότι μπορώ να τα υποστηρίξω αν βρω κάποιο κομμάτι που να με αντιπροσωπεύει. Και το sexy άλλα και το girlie είναι στυλ που τα έχω φορέσει στο παρελθόν.

6.Στο beauty κομμάτι τώρα,αποκάλυψέ μας την δικιά σου συμβουλή ομορφιάς που αγαπάς και εφαρμόζεις συχνά.

Καλή διατροφή,καλή ενυδάτωση εσωτερική και εξωτερική και άθληση είναι η δικιά μου συμβουλή που προσπαθώ και εγώ να τηρώ όχι πάντα με απόλυτη επιτυχία αλλά με βοηθάει και ο άντρας μου που είναι personal trainer και η προσπάθεια μετράει.


Working out


7.Τι σε κάνει να εκτονώνεσαι απο την ρουτίνα και να βρίσκεις διέξοδο;Aγαπημένο σου χόμπυ ή ασχολία αυτό τον καιρό;

Το jogging κυρίως στο βουνό είναι αυτό που με αποφορτίζει τελείως.


Τρέξιμο στο  βουνό με την κολλητή



8.Girls night out!Με τις αγαπημένες σου φίλες βρίσκεστε συχνά,κάνετε πράγματα μαζί,λέτε η μια στην άλλη τα "εσώψυχά" σας;

Girls out θα το έλεγα χωρίς το night γιατί σπάνια βγαίνω βράδυ,είμαι τύπος της ημέρας, όμως προσπαθούμε να βρισκόμαστε το λιγότερο μια φορά την εβδομάδα γιατί θεωρώ πως είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία.


Με τις φίλες σε event.
 9.Και  τέλος τι μήνυμα θα ήθελες να περάσεις στα νέα κορίτσια  σήμερα;Mια συμβουλή σου που νομίζεις θα την εκτιμήσουν ιδιαίτερα;

Να βρουν τον εαυτό τους και το στυλ τους όχι αντιγράφοντας ξένα πρότυπα αλλά δημιουργώντας αυτό που θα τις κάνει να νιώθουν καλά,γιατί η προσωπικότητα και το στυλ δεν φτιάχνεται με αντιγραφές άλλα με δουλειά από μέσα προς τα έξω και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να τους το κλέψει κανείς.

Αντζυ σε ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη συνέντευξη!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις