Healthy tummy fat burning juice


Tελευταία έχω διάθεση για healthy, υγιεινή διατροφή και γενικά τρόπο ζωής,μάλλον το αποδίδω στο καλοκαίρι και το γεγονός ότι αποκαλύπτουμε το σώμα μας περισσότερο απο ότι τον Χειμώνα.Και επίσης το αποδίδω στο γεγονός ότι έχω παχύνει αρκετά τελευταία και πάντα είχα θέμα με την κοιλίτσα,όσο αδύνατη κι αν ήμουν πάντα είχα λίγη κοιλίτσα.
Μου έστειλε εχτές μια καλή μου φίλη λοιπόν αυτή την συνταγή για χυμό με φυσικά φρούτα και ξηρούς καρπούς που υπόσχεται ότι ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και επιτίθεται ειδικά στο κοιλιακό λίπος που είναι ομολογουμένως αρκετά δύσκολο να εξαφανιστεί.
Θα αρχίσω να τον κάνω εντατικά απο σήμερα και αν δώ αποτελέσματα θα σας πω κι εσάς να ξέρετε.Προς το παρόν ήθελα να τον μοιραστώ μαζί σας γιατί τα έξυπνα "μυστικά"πρέπει να διαδίδονται!
                                    Xυμός που καίει το κοιλιακό λίπος
Υλικά
Μερικά φουντούκια
1/2 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού
1/2 μήλο
1/2 μπανάνα
1 κουτ.γλυκού μέλι
λίγη κανέλα.
Εκτέλεση
Ρίχνετε όλα τα υλικά σε ένα μπλέντερ και ανακατεύετε καλά μέχρι το μείγμα να ομογενοποιηθεί.

Πολύ απλός στην παρασκευή του λοιπόν,και στην γεύση πρέπει να είναι υπέροχος με την προσθήκη του μελιού και της κανέλας.
Cheers!


Σχόλια

  1. αυτό το έπινα όταν έκανα διατροφή στις τελευταίες βδομάδες δλδ της πείνας,χωρίς μέλι όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις