Beauty talk with... Mary Sofikitu


Η κουβέντα μας για την ομορφιά αυτή την φορά γίνεται με μια όμορφη  γυναίκα,την αγαπημένη και ταλαντούχα σχεδιάστρια δερμάτινων τσαντών του brand Maryholic,Μαίρη Σοφικίτου.

-Μαίρη σαν πολυάσχολη γυναίκα φαντάζομαι δεν θα έχεις και πολύ ελεύθερο χρόνο,ποια είναι η καθημερινή σου ρουτίνα ομορφιάς;


-Η αλήθεια είναι πως όντως δεν προλαβαίνω ή ακόμα κι αν προλαβαίνω είναι φορές που λόγω κούρασης αδυνατώ να είμαι τυπική απέναντι στην φροντίδα μου! Όμως δεν ξεχνάω ποτέ να καθαρίζω το πρόσωπό μου πρωί-βράδυ με αλόη ακόμα κι αν δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο προιόν μακιγιάζ!

Καθαριστικό με Αλόη

-Όσον αφορά το μακιγιάζ,ποια προιόντα χρησιμοποιείς συνήθως πριν απο μια έξοδο σου;

-Γενικότερα δεν μου αρέσει να «φορτώνω» το πρόσωπό μου κι έτσι σχεδόν πάντα θα είμαι κάπως επιμελώς ατημέλητη! J Χρησιμοποιώ καθημερινά την Idealia της Vichy, είναι όλα όσα θέλω σε ένα προϊόν και με βολεύει τις πρωινές ώρες που συνήθως έχω αργήσει! Βάζω λίγη μάσκαρα και είμαι έτοιμη σε 5’!
Όταν έχω βραδινή έξοδο, πρώτα βάζω τις  απαραίτητες βάσεις της Soskin (υαλουρονικό σέρουμ, κρέμα ματιών και κρέμα σύσφιξης και ενυδάτωσης) και μετά περνάω στο μακιγιάζ που πάλι είναι πολύ απλό, με λίγο make up, μάσκαρα και ρουζ!

Ενυδατική κρέμα-Μάσκαρα

 
Κρέμες Soskin

-Ποιο καλλυντικό θα υπάρχει οπωσδήποτε μέσα στην τσάντα σου και δεν το αποχωρίζεσαι;

-Δεν αποχωρίζομαι ποτέ την second skin της Frezyderm. Αντηλιακή, με απίστευτη υφή, είναι πάντα παρούσα με ή χωρίς χρώμα!

 Αντιηλιακή Frezyderm
-Aγαπημένο σου άρωμα αυτή την εποχή;

-Το άρωμά μου έχει γίνει ένα με το δέρμα μου, πάνω από δέκα χρόνια το φοράω και δεν το έχω αλλάξει στιγμή όσες εποχές κι αν έχουν περάσει! Νομίζω ανήκει πλέον στα χαρακτηριστικά μου τόσο που έχει ποτίσει!χαχαχα! 
Burberry London

Πιστή στο άρωμά της Burberry London.
-Για την περιποίηση των μαλλιών σου ποια προιόντα χρησιμοποιείς;

-Αλλάζω συχνά προιόντα μαλλιών, σε αντίθεση με το άρωμα εδώ είμαι άστατη. Δεν ξέρω γιατί, απλά συμβαίνει κάθε 2-3 μήνες να αγοράζω διαφορετική σειρά. Ίσως είναι μέχρι να καταλήξω, κάτι που δεν μπορώ να καταφέρω χρόνια τώρα!

Περιποίηση μαλλιών απο την Syoss
-Kαι τέλος έχεις να μας προτείνεις κάποια σπιτική,χειροποίητη συνταγή ομορφιάς; Ή κάποιο δικό σου μυστικό ομορφιάς ίσως;
Η μαμά μου όταν ήμασταν πιο μικρές έβαζε σε εμένα και την αδερφή μου λάδι και ζάχαρη για να μας κάνει φυσικό πήλιγκ!Μπορεί να το βλέπαμε σαν παιχνίδι αλλά ως ενήλικας δεν το έκανα ποτέ μου ξανά.Πιστεύω πως η σωστή διατροφή,οι κατάλληλες ώρες ύπνου,το πολύ νερό και τα μη τοξικά συναισθήματα είναι όλα όσα κάνουν ένα πρόσωπο να είναι όμορφο...και αυτό δεν είναι μυστικό!
-Ακριβώς Μαίρη μου,με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!Ευχαριστώ για την όμορφη κουβέντα μας.






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις